|
Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας, 3ο ΓΕΛ Καρδίτσας, ένα από τα πιο ζωντανά και δυναμικά νεανικά μουσικά σύνολα της Βουλγαρίας: την BrassBand του Σχολείου “Lyuben Karavelov” (Λιούμπεν Καραβέλοφ) από την πόλη Koprivshtitsa (Κοπρίβστιτσα). Η συγκεκριμένη Φιλαρμονική Μπάντα, που συμμετέχει στο 43ο Διεθνές Χορωδιακό Φεστιβάλ Καρδίτσας, το οποίο διοργανώνεται από το Ωδείο Καρδίτσας «Κωνσταντίνος Ευθυμιάδης», ιδρύθηκε το 2009, με πρωτοβουλία της διευθύντριας του σχολείου, κας Boyka Dyulgyarova και διακρίνεται για την υψηλή μουσική της ποιότητα, την πειθαρχία και τη νεανική της ενέργεια.
Έχοντας τη διεύθυνση του συνόλου, οι Nikolay Ivanov και Andon Dushkov καθοδήγησαν μια ομάδα ταλαντούχων νεαρών μουσικών του σχολείου με ρεπερτόριο πλούσιο και πολυδιάστατο, που περιλάμβανε βουλγαρική παραδοσιακή μουσική, εμβατήρια, κλασικά έργα αλλά και σύγχρονες δημοφιλείς μελωδίες. Υπό την οπτική αυτή, μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί του 3ου ΓΕΛ απόλαυσαν ποιοτική μουσική, όπως «Το φάντασμα της Όπερας» του Andrew Webber, Bolero του Ravel, Smoke on the water του Blackmore, Delilah του Les Reed, A sad Adio του Boris laevich, And the waltz goes on του Anthony Hopkins, Συρτάκι - ο χορός του Ζορμπά του Μίκη Θεοδωράκη. Δεν έλειψαν οι Χριστουγεννιάτικες μελωδίες, καθώς και ο συνδυασμός με άλλες μορφές τέχνης, όπως η χορευτική απόδοση της Φραγκοσυριανής και του Ζορμπά από μαθήτριες της Γ΄ Λυκείου του σχολείου μας.
Η εκδήλωση περιελάμβανε σύντομους χαιρετισμούς από τον Διευθυντή του 3ου ΓΕΛ, κ. Χαράλαμπο Μπαρμπαρούση, και τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Διεθνούς Φεστιβάλ Καρδίτσας κ. Νίκο Ευθυμιάδη, που συνόδευε μαζί με τη διευθύντρια και εκπαιδευτικούς του σχολείου “Lyuben Karavelov” τη μπάντα. Ακολούθησε απονομή αναμνηστικών από τις φιλολόγους του σχολείου κ. Σκουρτανιώτη Παναγιώτα και κ. Μπαϊράμη Παναγιώτα, που ανέλαβαν τη διοργάνωση, και προσφορά εδεσμάτων με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε στα πλαίσια της λειτουργίας του σχολείου ως χώρου δικτύωσης, πολιτισμικής αλληλεπίδρασης και καλλιτεχνικής συνύπαρξης. Η πραγματοποίησή της εντάσσεται επίσης στην βαθύτερη ανάγκη αλλά και επιθυμία της σχολικής κοινότητας για άνοιγμα στην ευρύτερη κοινωνία. | |