| ||
| ||
| ||
| ||
Η Μυρσίνη Στεργιοπούλου κατέγραψε στο ακόλουθο σύντομο κείμενο την εμπειρία της. «280 έφηβοι. Έφηβοι με τις δικές τους ανησυχίες, με τα δικά τους προβλήματα, με τα δικά τους αναπάντητα ερωτήματα. Έφηβοι από τα πιο απομακρυσμένα χωριά ως τα πιο μικρά νησιά. Όλοι αυτοί συναντήθηκαν για τέσσερις μέρες λόγω της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα της Βουλής των εφήβων με σκοπό να ανεξαρτητοποιηθούν αλλά κυρίως να ισχυροποιήσουν την πεποίθηση για την αξία της δημοκρατίας και να θέσουν μελλοντικά τις γνώσεις τους στην υπηρεσία του σχολείου και ευρύτερα της κοινωνίας και της χώρας τους. | ||
| ||
Το συγκεκριμένο πολιτιστικό πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε τη σχολική χρονιά 2017-18 με στόχο την προώθηση της φιλαναγνωσίας και της δημιουργικής αυτοέκφρασης. Οι μαθητές/τριες του τμήματος Α4 εργάστηκαν από τον Νοέμβριο έως τον Απρίλιο. Αρχικά επέλεξαν ως αντικείμενο του ενδιαφέροντός τους το μάθημα της Θεατρολογίας, εστίασαν στη χρονική στιγμή της εμφάνισης της Commedia dell' arte ως γέφυρα του παλαιότερου με το νεότερο θέατρο. Αφού μελέτησαν το θεωρητικό υλικό του σχολικού εγχειριδίου και το διεύρυναν με αναζήτηση στο διαδίκτυο, επιδίωξαν τη δημιουργία ενός πρωτότυπου κειμένου που θα αφηγείται τις βασικές όψεις της εξέλιξης αυτού του θεατρικού είδους, τους βασικούς του χαρακτήρες και τις επιδράσεις του στο σύγχρονο θέατρο. Η δημιουργική αποτύπωση των αναγνωσμάτων αποτέλεσε τη βάση μιας γραπτής και μιας ψηφιακής ιστορίας για την οποία αξιοποιήθηκαν οι Νέες Τεχνολογίες. Ειδικότερα χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα δημιουργίας κόμικ Toondoo από το οποίο έγινε εξαγωγή των εικόνων και ενσωμάτωσή τους στο πρόγραμμα δημιουργίας Ψηφιακών Εκδόσεων Joomag για την τελική απόδοση της ιστορίας σε μορφή ebook. | ||
??Δικές μας φωτογραφίες σε έργα ζωγραφικής??Τη σχολική χρονιά 2016-2017 υλοποιήθηκε στο 3ο Γενικό Λύκειο Καρδίτσας Πολιτιστικό Πρόγραμμα με τίτλο ??Δικές μας φωτογραφίες σε έργα ζωγραφικής??. Βασικός στόχος ήταν οι συμμετέχοντες μαθητές και μαθήτριες να έρθουν σε επαφή με τρεις μορφές Τέχνης: τη Ζωγραφική, το Θέατρο και τη Φωτογραφία. Επιπλέον, επιδιώχθηκε και η εξοικείωσή τους με τις ΤΠΕ, αφού αυτές διαδραμάτισαν βασικό ρόλο σε διάφορα στάδια του Προγράμματος, όπως το αρχικό της ιστοεξερεύνησης για τη συλλογή πληροφοριών, αυτό της οργάνωσης και παρουσίασης του υλικού σε κοινό WikiSpaces, αυτό της αξιολόγησης της προσπάθειάς τους, κ.ά. | ||