Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα
Ο σύνδεσμος για το συννεφόλεξο εδώ | ||
Πρόγραμμα Πανελλαδικών εξετάσεων ημερήσιων και εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, Ειδικών και Μουσικών μαθημάτων και προθεσμία Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ, έτους 2024
Ως προθεσμία διεξαγωγής Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) ακαδ. έτους 2024-25 ορίζεται το διάστημα από τη Δευτέρα 17-6-2024 μέχρι και την Παρασκευή 28-6-2024. | ||
Υπενθύμιση προθεσμίας προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή φοιτητών/ριών στη Σχολή Αξιωματικών και σπουδαστών/ριών στη Σχολή Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας με το σύστημα των Πανελλαδικών εξετάσεων έτους 2024
Επιπλέον, υπενθυμίζεται ότι μετά την ηλεκτρονική υποβολή της Αίτησης-Υπεύθυνης Δήλωσης, η υποβολή όλων των δικαιολογητικών, υποχρεωτικών (της παρ. 2 του ΚΕΦ.Γ΄ της προκήρυξης) και των κατά περίπτωση ειδικών κατηγοριών (της παρ. 3 του ΚΕΦ.Γ΄ της προκήρυξης), διεκπεραιώνεται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά, με σάρωση (σε μορφή PDF) και αποστολή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως και την Πέμπτη 28/03/2024. Η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή στις Σχολές Αξιωματικών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος: www.fireservice.gr | ||
| ||
Διευκρινίσεις σχετικά με τις εξετάσεις για την εισαγωγή σπουδαστών σε Τμήματα Μουσικών Σπουδών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2024 και εφεξής
Tο έγγραφο με τις διευκρινίσεις ΕΔΩ | ||
Την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε στον χώρο του 3ου ΓΕΛ βιωματική δράση κατά της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού στο Σχολικό Περιβάλλον με συμμετέχοντες/ουσες τους μαθητές/τριες του Β3 τμήματος. Οι μαθητές/τριες με την έναρξη του εργαστηρίου παροτρύνθηκαν να δημιουργήσουν ένα κλίμα σύνδεσης, οικειότητας και εμπιστοσύνης μεταξύ τους με μια σειρά βιωματικών ασκήσεων που στόχευαν στην καλλιέργεια όρων συντονισμού και συνύπαρξης των μελών της ομάδας, στην ενίσχυση της αυτοεικόνας και στην κατανόηση της δυναμικής της ομάδας. | ||