Σιατήρα Σταυρούλα, Φιλόλογος 3ου ΓΕΛ Καρδίτσας. | ||
Σε αυτή τη βάση στηρίχθηκε το Διδακτικό Σενάριο με τίτλο «Ολοκληρώνω και Οργανώνω». Με την ολοκλήρωση της Πρώτης Διδακτικής Ενότητας «Η Πειθώ» του σχολικού εγχειριδίου της Έκφρασης ? Έκθεσης της Γ΄ Τάξης Γενικού Λυκείου οι μαθητές -τριες κλήθηκαν όχι μόνο να διαβάσουν και να επεξεργαστούν κείμενα, αλλά και να οργανώσουν το υλικό τους με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας. Πολύτιμο εργαλείο ήταν το Popplet, που παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες, να συμβάλλουν στην παραγωγή κοινού έργου.
Οι μαθητές -τριες της τάξης, συνολικά είκοσι δύο, χωρίστηκαν σε πέντε ανομοιογενείς ομάδες, για να δημιουργήσουν τη δημιουργία Πολυμεσικών «Τοίχων» / Εννοιολογικών Χαρτών.
? Η πρώτη ομάδα ασχολήθηκε με τον τομέα της Εκπαίδευσης - «Education».
? Η δεύτερη ομάδα ασχολήθηκε με τον τομέα της Δικαιοσύνης - «Justice».
? Η τρίτη ομάδα ασχολήθηκε με τη σχέση Ελλάδας - «Greece and Europe».
? Η τέταρτη ομάδα ασχολήθηκε με τον τομέα της Διαφήμισης και της Βίας - «Advertisement and Violence».
? Η πέμπτη ομάδα ασχολήθηκε με τη Ζωή και την Τεχνολογία - «Life and Technology».