Στο πλαίσιο της βιωματικής μάθησης συμμετείχαν σε διδακτική επίσκεψη στην οποία αξιοποίησαν τα ποδήλατά τους για να καλύψουν τη διαδρομή σχολείο-κέντρο της πόλης, χρησιμοποιώντας τους ποδηλατοδρόμους. Είχαν έτσι τη δυνατότητα να εντρυφήσουν στην έννοια της βιώσιμης κινητικότητας αλλά και να ευαισθητοποιηθούν περαιτέρω για τις αναγκαίες στρατηγικές που μπορούν να διασφαλίσουν καλύτερη ποιότητα ζωής στην πόλη τους.
Τρείς μαθήτριες της περιβαλλοντικής ομάδας είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν καλλιτεχνικά, να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες και να δημιουργήσουν ένα video με θέμα το ποδήλατο και το περιβάλλον και με τίτλο «Συνυπάρχω ως ποδηλάτης με πεζούς και άλλα οχήματα», με το οποίο συμμετείχαν στον 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακής Δημιουργίας «Οδική Ασφάλεια: κοινή ευθύνη».
Με την ομαδοσυνεργατική μέθοδο εκπόνησαν project σε παρουσίαση powerpoint και διαδικτυακό τοίχο padlet για την ανάρτηση των ομαδικών εργασιών.
Ο συντονισμός του προγράμματος έγινε από την εκπαιδευτικό Καλλιόπη Ευαγγελίδου σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς Παναγιώτα Μπαϊράμη και Παναγιώτα Σκουρτανιώτη.