| ||
Ο κ. Ντελής, που ανταποκρίθηκε με ιδιαίτερη προθυμία και ευγένεια στο αίτημα του 3ου ΓΕΛ να μοιραστεί σκέψεις για τη «δυναμική» του συγγραφικού λόγου με τους μαθητές/τριες, τους παραχώρησε μια σχεδόν δίωρη συνέντευξη. Με εφαλτήριο τις υποβαλλόμενες ερωτήσεις συζητήθηκε ένα ευρύ φάσμα παραμέτρων που άπτονται ζωτικών της Λογοτεχνίας θεμάτων, όπως η συγγραφική του περιήγηση σε διαφορετικές κειμενικές εκφάνσεις, ο ρόλος της ιστορικής πληροφορίας στα κείμενά του, οι πηγές της ιστορικής αναδίφησης, ο απαιτούμενος χρόνος μελέτης του υλικού και ολοκλήρωσης ενός βιβλίου, η συνύπαρξη ιστορικού γεγονότος και μυθοπλασίας, η συγκαιρινή εκδοτική πραγματικότητα. Προσβλέποντας στη διττή του ιδιότητα ως συγγραφέα αλλά και ενεργού εκπαιδευτικού, οι μαθητές/τριες αναζήτησαν απαντήσεις σε καίριες πτυχές του δίπολου σχολείο-λογοτεχνική ανάγνωση και γραφή, όπως η επίδραση της ψηφιακής εισβολής στο φιλαναγνωστικό τοπίο, οι δυνατότητες καλλιέργειας και προαγωγής της φιλαναγνωστικής διάθεσης μέσα από το σχολικό περιβάλλον, η συμπόρευση έμπνευσης και επίμονης προσπάθειας.
Η εκπαιδευτική δράση πραγματοποιήθηκε σε ατμόσφαιρα απόλυτης προσήλωσης και αμέριστου ενδιαφέροντος και ολοκληρώθηκε με πηγαίες ευχαριστίες προς τον κ. Ντελή, τόσο για την απαντητικά μεστή παρουσία του, όσο και για τη δωρεά δύο εκ των βιβλίων του (ενός μυθιστορήματος και μιας ποιητικής συλλογής) στη σχολική βιβλιοθήκη. Η διοργάνωση της βιωματικής απόπειρας για την ενίσχυση της φιλαναγνωστικής κουλτούρας έγινε με την πρωτοβουλία και την επιμέλεια των φιλολόγων του 3ου ΓΕΛ: κ. Αποστολάκη Γ., κ. Μπαϊράμη Π. και κ. Σκουρτανιώτη Π.