1) Η Επίσκεψη στην Βουλή των Ελλήνων είχε τεράστια σημασία για την κοινωνική και πολιτική διαπαιδαγώγηση των μαθητών. Οι μαθητές κατανόησαν την σπουδαιότητα της ιδιότητας του πολίτη που αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση, προνόμιο και καθήκον. Στη σημερινή κοινωνία της πολιτικής απάθειας ζητούμενο είναι ο ενεργός, ο ελεύθερος και υπεύθυνος πολίτης. Ο πολίτης που γνωρίζει ότι η αυτονομία συνεπάγεται την αυτοπειθαρχία και ότι ελευθερία σημαίνει ευθύνη. Οι μαθητές γνώρισαν την Ελληνική Βουλή και παρακολούθησαν συζήτηση μεταξύ βουλευτών για την ανάληψη αποφάσεων σύμφωνα με το σύνταγμα και τους νόμους. Ξεναγήθηκαν στο κτήριο της Βουλής και τους έγινε ιστορική αναδρομή στα χρόνια της λειτουργίας της. Παρακολούθησαν σχετικό video με ιστορικά και τωρινά στοιχεία και ξεναγήθηκαν στην Έκθεση της Βουλής για τον Ρήγα τον Βελεστινλή.
2)Επισκέφθηκαν το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος περιηγήθηκαν ελεύθερα με την παρουσία των συνοδών καθηγητών στο Πάρκο Σταύρος Νιάρχος, στο κανάλι, στην αγορά, στην βιβλιοθήκη, στον Φάρο και στην όπερα. Έγινε ενημέρωση από τον υπεύθυνο του Πολιτιστικού Κέντρου για το σκοπό, τις δραστηριότητες, την σπουδαιότητα και την συμβολή του στον πολιτισμό.
3)Ακόμη οι μαθητές μας επισκέφθηκαν το Μουσείο της Ακρόπολης. Έγινε εκτενής ξενάγηση από έμπειρη ξεναγό για τα μνημεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Τα παιδιά πληροφορήθηκαν, ενημερώθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα διεκδίκησης και επιστροφής των γλυπτών του Παρθενώνα.
4)Επίσης επισκέφθηκαν τη Έκθεση του Leonardo Da Vinci η οποία ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Οι μαθητές απεκόμισαν γνώση, πληροφορίες και εμπειρία με την παρουσίαση των εκθεμάτων με την συμβολή της σύγχρονης τεχνολογίας. Εξειδικευμένοι ξεναγοί φώτισαν πολλές πτυχές της ιδιοφυΐας του Leonardo Da Vinci.