3o ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
fonts

eco2
Στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος ECO (σχολική χρονιά 2019-2020) μαθητές του τμήματος Β3 του 3ου ΓΕ.Λ. Καρδίτσας με συνομήλικούς τους μαθητές από το Asenovgrad της Βουλγαρίας έδωσαν ώθηση στη δημιουργικότητά τους με την κατασκευή λογότυπων για το eTwinning έργο αλλά και αφισών για την προστασία του περιβάλλοντος και την επίδειξη μιας πιο φιλικής περιβαλλοντικής συμπεριφοράς.
Το γεγονός ότι για την έκφραση της δημιουργικότητας αξιοποιήθηκαν δωρεάν ψηφιακά εργαλεία υπήρξε μία μοναδική ευκαιρία για ανάπτυξη και ψηφιακών δεξιοτήτων.
Μια ιδέα για τα δημιουργημένα λογότυπα του έργου ΕΔΩ

Μία ιδέα για τις ηλεκτρονικές αφίσες ΕΔΩ

fonts

eco1
Μαθητές της Β΄ τάξης (τμήμα B3) του 3ου ΓΕ.Λ. Καρδίτσας συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα ECO (σχολική χρονιά 2019-2020) με συνομήλικους μαθητές από το Asenovgrad της Βουλγαρίας. Στη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος μελετήθηκε από τους έλληνες συμμετέχοντες το περιβάλλον της Καρδίτσας και ευρύτερα της Θεσσαλίας. Η έρευνα και η συγκέντρωση στοιχείων έγινε κατά ενότητες. Αυτές αφορούσαν την Υδρόσφαιρα, τη Βιόσφαιρα, τη Λιθόσφαιρα, την Ατμόσφαιρα και τα οικονομικά χαρακτηριστικά. Αντίστοιχη δραστηριότητα διεξήγαγαν και οι εταίροι από τη Βουλγαρία. Όλο το υλικό που συγκεντρώθηκε, οργανώθηκε σε ηλεκτρονικό βιβλίο και αξιοποιήθηκε για τη δημιουργία ψηφιακών διαδικτυακών παιχνιδιών ερωτήσεων που ήταν προσβάσιμα για κάθε ενδιαφερόμενο.
Το ηλεκτρονικό βιβλίο είναι διαθέσιμο ΕΔΩ

fonts

vote
Μαθητές της Β΄ τάξης (τμήμα B3) του 3ου ΓΕ.Λ. Καρδίτσας συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα ECO (σχολική χρονιά 2019-2020) με συνομήλικους μαθητές από το Asenovgrad της Βουλγαρίας. Στη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος διοργανώθηκαν ψηφοφορία για την επιλογή λογότυπου και διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων/κουίζ για τη μελέτη του περιβάλλοντος των δύο χωρών και την ανάπτυξη περιβαλλοντικής ευαισθησίας μέσα από έναν ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο. Το υλικό και η οργάνωση των δραστηριοτήτων υπήρξαν μαθητικές προσπάθειες με βάση στοιχεία που οι ίδιοι συγκέντρωναν ή δημιουργούσαν.
Όλα παραμένουν ανοικτά για συμμετοχή κάθε ενδιαφερόμενου. Ειδικότερα:


1. Ψηφοφορία για την επιλογή λογότυπου του έργου ΕΔΩ

2. Ερωτηματολόγιο για την περιοχή της Καρδίτσας ΕΔΩ

3. Ερωτηματολόγιο για την περιοχή του Asenovgrad στη Βουλγαρία ΕΔΩ

4. Ερωτηματολόγιο για την προστασία του περιβάλλοντος και την ανάπτυξη-επίδειξη περιβαλλοντικής ευαισθησίας ΕΔΩ

5. Τελική αποτίμηση του έργου ΕΔΩ

fonts

ECO
To «ECO: Environmental Co Observations» είναι ένα eTwinning πρόγραμμα μεταξύ δύο σχολείων, του 3ου Γενικού Λυκείου Καρδίτσας και του Saint Saint Cyril and Methodius Secondary School από το Asenovgrad της Βουλγαρίας που υλοποιείται τη σχολική χρονιά 2019-2020. Οι συμμετέχοντες συνοψίζουν βασικές πληροφορίες για τους τόπους διαμονής τους, τις τρέχουσες συνθήκες διαβίωσης και τις πιθανές ευκαιρίες για τη βελτίωσή τους. Η έρευνα αφορά την υδρόσφαιρα, τη βιόσφαιρα, τη λιθόσφαιρα, την ατμόσφαιρα και τα οικονομικά χαρακτηριστικά και παρουσιάζεται σε ηλεκτρονικό βιβλίο. Παράλληλα, δημιουργούνται και αφίσες με οικολογικά μηνύματα, καθώς και διαδικτυακά παιχνίδια ερωτήσεων σχετικών με τα αποτελέσματα της μαθητικής έρευνας. Τα περιβαλλοντικά θέματα αποτελούν κρίσιμο ζήτημα και οι μαθητές/τριες καλούνται να ευαισθητοποιηθούν για τους τρόπους με τους οποίους αυτά επηρεάζουν τα ανθρώπινα όντα. Στόχος η συνειδητοποίηση της πραγματικότητας και της αναγκαιότητας για περιβαλλοντική προστασία.
Συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες του τμήματος Β3 τη σχολική χρονιά 2019-2020: Πανταζής Δημήτριος, Παπαγιάννη Παρασκευή, Παπανάτσιου Κωνσταντίνα, Σδράκα Βαλεντίνα Μαρίνα, Σιαφάκα Χαρίκλεια, Στάθη Ευγενία, Στάικος Χρήστος, Στεργιοπούλου Μυρσίνη, Συρετίδου Μαρία Ζαννέτα, Συρούκη Αγγελική, Σχοινάς Απόστολος, Σχορετσανίτης Θεοφάνης, Σωτηρλής Στυλιανός, Τραντέρου Ανδρονίκη, Τσιαμαντά Μαρία Θεοδώρα, Τσιούντσιουρας Αλκιβιάδης, Τσιτσιρίγκα Θεοδώρα, Τσιτσιρίγκα Χρύσα, Φιλίππου Έκτορας και Χαντζόπουλος Κωνσταντίνος Συμεών.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Νικολάου Αλέξανδρος, Μαθηματικός ΠΕ03 και Σιατήρα Σταυρούλα, Φιλόλογος ΠΕ02