| ||
Αυτές αφορούν σε κατηγορίες, όπως η ζωή των πρωταγωνιστών του βιβλίου και η πλοκή του, το ιστορικό πλαίσιο του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου, το γενικότερο πολιτισμικό υπόβαθρο της εποχής και οι τεχνικές γραφής που εντοπίζονται στο κείμενο του βιογράφου Andrew Hodges. Το επιτραπέζιο παιχνίδι, το οποίο σχεδιάστηκε τόσο με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή όσο και στο χέρι, αποτελεί μια καινοτόμο προσπάθεια, αφού όλα τα στάδια ολοκλήρωσής του περιλαμβάνουν πρωτότυπη διαδικασία κατασκευής. Η επιφάνειά του εικονίζει πεντάγωνο που αντιστοιχεί στις πέντε θεματικές ενότητες των ερωτήσεων και σχηματίστηκε με εικόνες από τις οποίες οι περισσότερες σχετίζονται με τη ζωή του Άλαν Τιούρινγκ. Οι κάρτες περιλαμβάνουν διακόσιες πενήντα από τις ερωτήσεις-απαντήσεις των μαθητών. Στόχος είναι η γνώση και η λογοτεχνική απόλαυση που απορρέει από την ανάγνωση του βιβλίου να μετουσιωθεί με δημιουργικό και διασκεδαστικό βίωμα-παιχνίδι.
Οι μαθητές της Β΄ τάξης του 3ου Γενικού Λυκείου οι οποίοι εργάστηκαν κατά ομάδες στα διάφορα στάδια της κατασκευής του παιχνιδιού είναι οι: Μαρία Αποστολοπούλου, Ευαγγελία Αυγέρου, Ιωάννα Ζαμάνη, Βαλεντίνα Κατέρη, Αποστολία Μπλάνη, Γιάννης Παναγιώτου, Χρήστος Πάια, Χαρά Πανταζή, Κατερίνα Πανταζή, Μαρία Παπαγιαννοπούλου, Βασίλης Παπαδόπουλος, Βένια Πέτσα, Σωτήρης Σιώκης, Κυριακή Στατήρα, Άρτεμις Στεργιούλη, Ειρήνη Στεργιούλη, Κώστας Στράτος, Αποστόλης Τρέμμας, Ευρυδίκη Τσιάρα, Παναγιώτης Τσιμπλέκας, Ίωνας Φιλίππου, Αντωνία Φασούλα, Θεοδώρα Χλαπάνα, Χρύσα Χρήστου, Χρήστος Χανής. Η επιμέλεια και ο συντονισμός της προσπάθειας για τη συγκέντρωση, ηλεκτρονική καταγραφή και επιλογή των ερωτήσεων-απαντήσεων ανήκε στη Σιατήρα Σταυρούλα, φιλόλογο, και τον Νικολάου Αλέξανδρο, μαθηματικό, εκπαιδευτικοί του 3ου ΓΕΛ. Η οργάνωση, επίβλεψη και καθοδήγηση των σταδίων της κατασκευής του παιχνιδιού ανήκε στη Μπαϊράμη Παναγιώτα, φιλόλογο του 3ου ΓΕΛ.