Στις 13 Μαρτίου ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα για τα Ευρωπαϊκά βραβεία eTwinning 2017. Είχαν υποβληθεί 591 αιτήσεις σε Ευρωπαϊκό επίπεδο έργων που είχαν ήδη αξιολογηθεί και είχαν κερδίσει Εθνικές και Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας. Τα έργα αυτά θεωρούνται όλα παραδείγματα συλλογικής εργασίας και επέδειξαν άριστα επιτεύγματα. Συνολικά απονεμήθηκαν 11 βραβεία. Στο 3ο ΓΕΛ Καρδίτσας απονέμεται το βραβείο ?Peyo Yavorov?, για ένα έργο που καλλιεργεί την αγάπη των παιδιών για το διάβασμα. Το βραβείο πήρε το όνομά του προς τιμή ενός από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της Βουλγαρικής λογοτεχνίας - τον Peyo Yavorov. Ήταν ανοιχτό σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες και όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες. Το 3ο ΓΕΛ Καρδίτσας διακρίθηκε για το έργο ?A.B.C.: Active Book Club? που αφορούσε τη λειτουργία της Διαδικτυακής Λέσχης Βιβλίου τη σχολική χρονιά 2015-2016. Για να περιηγηθείτε στο έργο: https://twinspace.etwinning.net/9526/home | ||
Οι μαθητές της Γ΄ πλέον τάξης του 3ου Γενικού Λυκείου οι οποίοι συμμετείχαν στη Λέσχη και διακρίθηκαν για τη δουλειά τους είναι οι: Μαρία Αποστολοπούλου, Ευαγγελία Αυγέρου, Ιωάννα Ζαμάνη, Βαλεντίνα Κατέρη, Αποστολία Μπλάνη, Γιάννης Παναγιώτου, Χρήστος Πάια, Χαρά Πανταζή, Κατερίνα Πανταζή, Μαρία Παπαγιαννοπούλου, Βασίλης Παπαδόπουλος, Βένια Πέτσα, Σωτήρης Σιώκης, Κυριακή Στατήρα, Άρτεμις Στεργιούλη, Ειρήνη Στεργιούλη, Κώστας Στράτος, Αποστόλης Τρέμμας, Ευρυδίκη Τσιάρα, Παναγιώτης Τσιμπλέκας, Ίωνας Φιλίππου, Αντωνία Φασούλα, Θεοδώρα Χλαπάνα, Χρύσα Χρήστου, Χρήστος Χανής.
Η ίδρυση, η επιμέλεια και ο συντονισμός όλου του προγράμματος ανήκε στη Σιατήρα Σταυρούλα, στη Μπαϊράμη Παναγιώτα και στον Νικολάου Αλέξανδρο, εκπαιδευτικοί του 3ου ΓΕΛ.
Συγχαρητήρια σε όλους για το έργο τους και για τη διάκριση που απέσπασαν!
Το 3ο Γενικό Λύκειο Καρδίτσας τη σχολική χρονιά 2015-2016 ίδρυσε Διαδικτυακή Λέσχη Βιβλίου στα πλαίσια ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning. Στη Λέσχη συμμετείχαν συνολικά δέκα σχολεία από επτά ευρωπαϊκές χώρες. Οι συμμετέχοντες στη Λέσχη διάβασαν το ίδιο βιβλίο του συγγραφέα Andrew Hodges ?Άλαν Τιούρινγκ: Το Αίνιγμα? που αποτελεί βιογραφία του διακεκριμένου επιστήμονα. Η δραστηριότητα της Λέσχης δεν περιορίστηκε μόνον στην ανάγνωση του βιβλίου. Το περιεχόμενό του αποτέλεσε τη βάση για τη συγκέντρωση ερωτήσεων και απαντήσεων που οδήγησαν στη δημιουργία αρχικά επιτραπέζιων παιχνιδιών που ανταλλάχτηκαν μεταξύ των σχολείων και ακολούθως ενός διαδικτυακού παιχνιδιού, ώστε η αναθεώρηση του περιεχομένου του να γίνει με ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο. Ακόμη, οι μαθητές συνέκριναν το περιεχόμενο του βιβλίου με την κινηματογραφική ταινία ??Το Παιχνίδι της Μίμησης?? (2014) η οποία επίσης προβάλλει τη ζωή του επιστήμονα Άλαν Τιούρινγκ την περίοδο του Β? Παγκοσμίου Πολέμου. Η σύγκριση τους βοήθησε να διεισδύσουν περισσότερο στην τέχνη της συγγραφής ενός βιβλίου και της δημιουργίας ενός κινηματογραφικού σεναρίου.
Σε ένα επόμενο στάδιο οι μαθητές επικεντρωμένοι στον Άλαν Τιούρινγκ αποπειράθηκαν να μεταγράψουν δημιουργικά βασικούς θεματικούς πυρήνες του βιβλίου. Επικεντρώθηκαν έτσι στην παιδική του ηλικία, στην επιστημονική προσφορά του στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και την πορεία του ως το τέλος της σύντομης ζωής του. Το χρονικό πλαίσιο του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου στάθηκε η αφορμή να ανασυνθέσουν τις συνθήκες ζωής των ανθρώπων της τότε εποχής. Τα αποτελέσματα της δημιουργικής γραφής συγκεντρώθηκαν σε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο.
Αξίζει να αναφερθεί ότι παράλληλα με τις κεντρικές δράσεις και άλλα συμβάντα εμπλούτισαν τη λειτουργία της Λέσχης. Με αφορμή τις εκάστοτε δραστηριότητες και τον εορτασμό Παγκόσμιων Ημερών (Ποίησης, Ημέρα του π στα Μαθηματικά, Βιβλίου, Παιδικού Βιβλίου, κ.ά.) οργάνωσαν εκδηλώσεις και δημιούργησαν σχετικές αφίσες στις οποίες συμπεριέλαβαν και ηχογραφημένο μήνυμα. Επιπρόσθετα, καθηγητές και μαθητές διατηρώντας μια διαρκή επικοινωνία επισφράγισαν τις σχέσεις τους με την ανταλλαγή χειροποίητων καρτών και ενθυμίων.
Τελικά, με επίκεντρο ένα βιβλίο τονώθηκε η συνεργασία, η συνδημιουργία και η ψυχαγωγία.