Στα πλαίσια του προγράμματος Εtwinning “Minds & hearts”οι μαθητές του 3ου ΓΕΛ Καρδίτσας μαζί με τους συνομηλίκους τους από την Ιταλία, την Ισπανία και την Πολωνία σχηματίζοντας δέκα διαφορετικές διακρατικές ομάδες διερεύνησαν πτυχές της συναισθηματικής νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, καθεμία από τις δέκα ομάδες (MIND READERS, RUMINATION FIGHTERS, LONELINESS FIGHTERS, PEACE GURUS, ANGER BUSTERS, CONFIDENCE BOOSTERS, ΒUDDIES, MINDFULNESS GURUS, RESOURCEFUL GUYS, HABIT BUILDERS) εξασκώντας ομαδικές δεξιότητες, όπως επικοινωνία, εμπιστοσύνη, ηγεσία, λήψη αποφάσεων και επίλυση συγκρούσεων, κλήθηκε να ερευνήσει ένα θεματικό πεδίο, σχετικό με την προσέγγιση της συναισθηματικής νοημοσύνης, και στη συνέχεια να το διδάξει στις υπόλοιπες ομάδες. Επιχειρήθηκε η εφαρμογή της συνεργατικής εκπαιδευτικής μεθόδου Jigsaw, στην οποία, μέσα από ποικίλες διερευνητικές δραστηριότητες, προωθείται η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και της ανοχής..
| ||
Επιχειρήθηκε η εφαρμογή της συνεργατικής εκπαιδευτικής μεθόδου Jigsaw, στην οποία, μέσα από ποικίλες διερευνητικές δραστηριότητες, προωθείται η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και της ανοχής.
Για τη δημιουργία και την πραγματοποίηση της διδασκαλίας οι μαθητές/τριες των ομάδων μπορούσαν να επιλέξουν το κατάλληλο, κατά τη γνώμη τους, διαδικτυακό εργαλείο (παρουσιάσεις, κουίζ κατανόησης, γραφήματα, εκπαιδευτικά βίντεο ή διαδραστικά παιχνίδια), να μοιράσουν τις ευθύνες μεταξύ των μελών της ομάδας και, μέσω της ομαδικής εργασίας, να συν-δημιουργήσουν μια παρουσίαση για διαφορετικές πτυχές της EQ. Οι 10 διαφορετικές απόπειρες διδακτικού υλικού αναρτήθηκαν σε διαδικτυακό τοίχο padlet (https://padlet.com/IwonaJ/teach), ώστε να έχουν πρόσβαση όλοι/ες οι συμμετέχοντες/ουσες προκειμένου να μελετήσουν ουσιαστικά τις διδακτικές απόπειρες και να αποφασίσουν με ηλεκτρονική ψηφοφορία, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του εργαλείου https://www.mentimeter.com , για την πιο ποιοτική και αποτελεσματική.
( https://www.mentimeter.com/app/presentation/a9078b07fbdf867646ccb55485ea8bf4/dd2dde987e09 ).