| ||
Για τη δημιουργία και πραγματοποίηση της διδασκαλίας μπορούσαν να επιλέξουν το κατάλληλο, κατά τη γνώμη τους, διαδικτυακό εργαλείο (παρουσιάσεις, κουίζ κατανόησης, γραφήματα, εκπαιδευτικά βίντεο ή διαδραστικά παιχνίδια), να μοιράσουν τις ευθύνες μεταξύ των μελών της ομάδας και, μέσω της ομαδικής εργασίας να συν-δημιουργήσουν μια παρουσίαση για τους τρόπους διαχείρισης της πληροφορίας και της διάκρισης μεταξύ μιας αληθούς και μιας ψευδούς ανάρτησης. Οι 7 διαφορετικές απόπειρες διδακτικού υλικού αναρτήθηκαν μετά την ολοκλήρωσή τους σε διαδικτυακό τοίχο padlet ( https://padlet.com/patrizia_roma60/my49676y5yohim2t ), προκειμένου να έχουν πρόσβαση όλοι/ες οι συμμετέχοντες/ουσες. Στη συνέχεια κλήθηκαν να μελετήσουν προσεκτικά τις διδακτικές απόπειρες και να αποφασίσουν με ηλεκτρονική ψηφοφορία, που πραγματοποιήθηκε με το εργαλείο mentimeter ( https://www.mentimeter.com) για την αποτελεσματικότερη ( https://www.mentimeter.com/app/presentation/0e6f65acf77382cc94e17068f25799c4/d980d5c8d704 ).