| ||
Για να επιβεβαιώσουν τον βαθμό κατανόησης των διαφορών εξασκήθηκαν στον εντοπισμό ψεύτικων και παραπλανητικών ειδήσεων μέσω ενός διαδικτυακού παιχνιδιού, του Factitious, που αναπτύχθηκε από το Εργαστήριο Παιχνιδιών του Αμερικανικού Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον. Στο παιχνίδι αυτό ο παίκτης καλείται να αποφασίσει αν μια σειρά από άρθρα που εμφανίζονται στην οθόνη περιέχουν αληθινές ή παραπλανητικές (fake news) πληροφορίες. Οι μαθητές/ τριες όλων των σχολείων που συμμετέχουν δοκίμασαν την έκδοση του 2020, της οποίας όλα τα άρθρα αφορούν την πανδημία COVID-19 και έκαναν ανάρτηση των αποτελεσμάτων τους στον χώρο του Twinspace.